Hvad siger kunderne?

Vi er så heldige, at mange af vore kunder sender os beskeder efter turen - og vender tilbage igen 1 til 2 gange om året.
Nogle vil gerne prøve 14 dage men efterfølgende bo her i flere uger eller et par måneder.

Tak for en dejlig ferie og for al den hjælp vi fik

”Hej Finn

Tak for en dejlig ferie og for al den hjælp vi fik.

Vi kom godt hjem og med god hjælp hele vejen. Flyet var 1 time forsinket, men vi sad jo bare og ventede imens i afgangshallen.

Vi er kommet hjem med en masse gode oplevelser, og med mange skønne udflugter. Bl.a. turen til Malaga og Picasso museet var en fantastisk tur.
Også at du kørte os rundt forskellige steder og så en masse andre ting.

Også udflugterne med Marianne og Jette har været hyggelige, nogle rigtige tøseture. Og Marianne kendte jo også en masse lokalbutikker,
som vi aldrig selv havde fundet eller vidste eksisterede. Bl.a. korkbutikken og butikken med olie/eddike.

Hun var også god til at finde gode spisesteder og kunne gennemskue menukortet og bestille lækker mad til os.

Hils endelig Marianne og Jette fra mig/os.

Hilsen Ruth

p.s. og tak for de fine olier vi fik af dig.”

Alt forløb til vores fulde tilfredshed

”Min hustru og jeg er for nylig kommet hjem fra et dejligt ophold i Fuengirola i Spanien, som vi bookede gennem Nordisk Seniorservice.
Alt var meget veltilrettelagt fra firmaet, og derfor får de her mine bedste anbefalinger.

Min kone Margit har Parkinson. Sygdommen gør, at Margit kun kan gå med rollator og kun ganske få meter. Hun er derfor meget afhængig af
kørestol, el-scooter eller anden transport. Af den årsag har vi i flere år ikke haft mulighed for udlandsophold. Men for nogle måneder siden så
jeg et opslag om hjælp på ferien i Gigtbladet. Firmaet kunne tilbyde denne form for 'hjemmehjælp' i Spanien, nærmere betegnet området omkring
Fuengirola, og jeg kontaktede firmaet for at høre mere. Jeg kom til at tale med firmaets ejer, der hedder Finn Bejer-Andersen, og jeg indrømmer gerne,
at vi talte meget i telefon, for jeg var jo nok noget skeptisk. Sammen fik vi dog arrangeret et fantastisk ophold på et hotel i Fuengirola.
Vi valgte hotellet pga, at der var mulighed for en handicapvenlig lejlighed med en fantastisk udsigt - og vi aftalte med Finn, hvilke behov
Margit havde brug for ift. hjælp.

Rejsen med fly frem til og tilbage fra Billund gik også over al forventning, der er virkelig god hjælp at hente i lufthavnene både i Billund og Malaga.
Ved ankomsten til Malaga tog Finn i mod os, vi blev kørt helt til hotellet og der var en medarbejder, der hjalp med at pakke ud mv.
Hver morgen og aften kom der en hjælper, som hjalp Margit med sengelægning samt morgentoilette og påklædning.

En ferie er også andet end bare praktiske ting, og derfor havde vi også aftalt nogle udflugter i bil i omegnen. Og det var nogle rigtig hyggelige ture,
som bestemt kan anbefales.

Alt forløb til vor fulde tilfredshed, og vi kan kun anbefale andre med et handicap, at kontakte Finn. Han har rigtig gode medarbejdere, der gør ferien
til en nydelse.

Vi vil ganske sikkert selv gøre brug af muligheden for en god ferie igen næste år.

Med venlig hilsen
Otto Smidt”

Mail fra søn. Moderen var her i 3 uger og søn og svigerdatter i den første uge.

”Hej Finn.

Min mor har også nydt det og hun er helt sikkert blevet mere snak saglig og i bedre humør i løbet af de 3 uger takket være jeres indsats.
Hun har allerede talt om at komme til Malaga igen til november, så mon ikke det bliver planen.

Vi snakkes helt sikkert ved og send endelig information til mig, hvis der sker nye ting/tiltag hos jer.”